Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Lichtvoetig, leuk en...angstaanjagend. Want dit boek ontmaskert ons allemaal.' - Seth GodinInspirerend, hip, origineel, praktisch en grappig: een creativiteitsboek zoals je er nooit eerder een zag. Austin Kleon brengt in deze New York Times-bestseller tien verrassende inzichten die elke young potential uit het hoofd zou moeten leren. Verrassend en speels vormgeven. Voor de fans van auteurs als Paul Arden Bron : http://www.bol.com
Creativiteit --- Reclame --- Marketing --- Creatief denken --- Créativité Creativiteit --- Musiceren --- Financiewezen --- Créativité Creativiteit --- kunsteducatie.
Choose an application
Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost ! Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.Bron : http://www.boekenbank.be
Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- organisatiecultuur --- sociale media --- Mass communications --- Online marketing --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Marketing ; strategieën --- Marketing en internet --- Klantenbinding --- Communication --- Methodology --- 098 Bedrijfskunde --- Client Klant --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 369.1 --- CRM --- bedrijfscultuur --- klantenbinding --- marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- 658.8:004.738.5 --- management --- nieuwe media --- sociale marketing --- 369.11 --- Bedrijfscultuur --- Management --- Marketing --- Marketing : strategieën --- 650.012 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- customer relationship management --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- internetmarketing --- PHL-Music 12 --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Feedback --- Organisatiecultuur --- 005.34 --- Consument --- Financiewezen --- Onlinemarketing --- Marketing ; strategieën
Choose an application
Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten.Het vertellen van verhalen is een kunst, maar wel een die ook in het bedrijfsleven een rol kan spelen. Verhalen maken content duidelijker, brengen organisaties onder de aandacht, maken een merk tastbaar. Als je weet hoe het concept te gebruiken, vormt Storytelling een haast onmisbaar instrument in een modern marketingarsenaal.Via voorbeelden en inzichten uit de praktijk maakt de auteur duidelijk hoe rijk de techniek wel kan zijn en wat ze kan bijdragen aan de marketing van merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden geïllustreerd, minder voor de hand liggende maar belangrijke aspecten komen uitvoerig aan bod. In Storytelling bundelt de auteur meer dan twee decennia ervaring in marketing, communicatie en copywriting in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat: van personages tot doelpubliek, van basisplots tot social media
Marketing --- Storytelling. --- Communicatie. --- Communication externe Externe communicatie. --- Marketing Marketing. --- merkenbinding. --- marketing --- business marketing --- storytelling --- merkimago --- Mass communications --- Reclame --- Copywriting --- Marketingcommunicatie --- Stratégie de marque --- Storytelling --- Economic aspects --- Massacommunicatie --- 658.8 --- merkenbinding --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing Marketing --- Communication externe Externe communicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- PXL-Media & Tourism 2015 --- marketingcommunicatie --- communicatiewijze --- sociale media --- 369.1 --- merken --- marketingstrategieën --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Merkstrategieën --- Merken --- Marketingstrategieën --- Sociale media --- Verhalen --- Communicatie --- Organisatieleer --- Merkstrategie --- Merk --- Marketingstrategie --- Verhaal --- Financiewezen
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|